cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Administracja Google sprawdzi czy Ekipa Friza naruszyła zasady reklamowe YouTube promując w swoim klipie "Chill" piwo Buh wśród młodych widzów.
logo-head
czytaj dalej

W teledysku "Chill" piwo Buh pojawia się około 20 razy. Producent piwa twierdzi, że nie zlecał Ekipie promowania swojego produktu i nie uzgadniał z youtuberami formy teledysku. Jednocześnie producent poinformował, że przekazał twórcom swój produkt.

"Moim zdaniem współpraca Ekipy z producentem piwa Buh jest mocno niemoralna. Głównie dlatego, że Ekipa zna swój target i wie, że w jej grupie docelowej jest wiele osób niepełnoletnich. Promowanie produktów, które mogą tym młodym ludziom szkodzić i po prostu nie powinni widzieć ich reklam (jak w przypadku alkoholu), uważam za mocno chybione" - mówi na łamach WirtualnychMediów Maciej Pietrukiewicz zajmujący się współpracą z influencerami w kolektywie Dobry Wpływ.

Obecnie sprawą zajmuje się polski oddział Google. Teledysk "Chill" znajduje się w procesie weryfikacji dodatkowej, by sprawdzić, czy spełnia zasady reklamowe YouTube.

Źródło:  www.wirtualnemedia.pl
Dodano: 06.05.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Kobieca reprezentacja Polski w piłce nożnej w swoim ostatnim meczu przed Mistrzostwami Europy pewnie pokonała Ukrainę 4:0!
logo-head
Dodano: 27.06.2025
Wakacje w tym roku będą aż o tydzień krótsze jak ubiegłoroczne.
logo-head
Dodano: 27.06.2025
Kot Toldo codziennie przez rok odwiedzał grób swojego właściciela w Pistoi (Włochy), zostawiając małe prezenty: liście, patyki, gałązki, kubki i ręczniki papierowe.
logo-head
Dodano: 27.06.2025
Dzięki nowej opcji w mObywatelu będziemy mogli zgłosić stłuczkę w kilka sekund przez aplikację. Gotowy raport zostanie automatycznie przesłany do ubezpieczalni.
logo-head
Dodano: 27.06.2025
Badania pokazują, że w każdej grupie przyjaciół jest ten jeden znajomy, który zawsze jest celem żartów.
logo-head
Dodano: 27.06.2025