

Oburzeni widzowie zbierają podpisy pod petycją i domagają się zaprzestania emisji spotu. Zebrali już ponad 25 tysięcy podpisów. „Marka Cadburry od zawsze kieruje swoje reklamy do dzieci, bo to one są odbiorcami produkowanych przez Cadbury produktów. Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów” - możemy przeczytać w petycji.
Cadbury wydała oficjalne oświadczenie, w którym podkreśliła, że jej produkty są dla wszystkich, bez względu na płeć czy orientację. „Nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę czy umieścić ten kadr w reklamie. Wierzymy, że pocałunki są przyjemnością dla wszystkich” - czytamy w oświadczeniu.

Zobacz również


Pan Felix Cárdenas, 72-letni ojciec z Paragwaju, każdego dnia udaje się na przystanek autobusowy, by zaczekać na swoją córkę Belén, która wraca późno z pracy. Belén podzieliła się zdjęciem ojca stojącego na ciemnej ulicy, z rękami za plecami, cierpliwie czekającego na jej powrót. „Do domu wracam dopiero około 20:30 lub 21:00, a on zawsze czeka na mnie na przystanku” – napisała. Felix robi to nieprzerwanie od 2019 roku, chcąc mieć pewność, że jego córce nic się nie stanie w drodze do domu.



Poznajcie plemię Buton – jedną z rdzennych społeczności Indonezji, zamieszkującą prowincję Południowo-Wschodnie Sulawesi na wyspie Buton. Wśród jego członków wyróżnia się grupa osób o wyjątkowej cesze, niespotykanej wśród innych mieszkańców tego kraju – mają one niebieskie oczy.
Ten niezwykły kolor oczu jest wynikiem rzadkiego zaburzenia genetycznego znanego jako zespół Waardenburga. Schorzenie to, oprócz wpływu na pigmentację oczu, może również powodować problemy ze słuchem – jak podaje Pacific Press Agency.
Członkowie plemienia Buton zostali uwiecznieni na zdjęciach wykonanych 17 września 2020 roku przez geologa z Dżakarty, Korchnoia Pasaribu. Cykl fotografii nosi tytuł „Uzdrowić świat”.



