
Marki takie jak Burger King czy Microsoft pracują nad technologią umożliwiającą wpływanie na sny odbiorców w taki sposób, by podczas marzeń sennych pojawiał się określony produkt.

czytaj dalej
Jak dotąd, na potrzeby badań, osoby na których przeprowadzone są eksperymenty musiały wyrazić zgodę i świadomie przyswajać wyświetlane im przez reklamodawcę specjalnie przygotowane treści. Treści te miały sprawić, że określony produkt będzie pojawiał się w snach osób, które oglądały materiały przygotowane przez naukowców i marketingowców.
Źródło: dxe.pubpub.org

Dodano: 27.06.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również

Pięcioletni chłopiec zaprosił wszystkich kolegów i koleżanki, aby byli świadkami jego adopcji.

czytaj dalej
Michael Orlando Clark Jr., pięcioletni chłopiec z Michigan, zaprosił całą swoją klasę przedszkolną na rozprawę adopcyjną, aby dzielić się tym ważnym wydarzeniem z przyjaciółmi.
Podczas rozprawy dzieci trzymały papierowe serduszka i kolejno wypowiadały słowa wsparcia i miłości dla Michaela.
Dla wielu obserwatorów było to wzruszające pokazanie, że „rodzina nie musi opierać się na DNA” - że miłość i wsparcie są równie ważne.
Podczas rozprawy dzieci trzymały papierowe serduszka i kolejno wypowiadały słowa wsparcia i miłości dla Michaela.
Dla wielu obserwatorów było to wzruszające pokazanie, że „rodzina nie musi opierać się na DNA” - że miłość i wsparcie są równie ważne.

Dodano: 15.10.2025
Dodano: 15.10.2025
Dodano: 15.10.2025
Dodano: 13.10.2025
Dodano: 12.10.2025