cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Platforma Disney + wkracza do Polski. Podano datę oficjalnej premiery.
logo-head
czytaj dalej
Polska oraz 42 innych państw z regionu Europy, Azji i Afryki zyska w 2022 roku dostęp do platformy Disney+. Nad Wisłą Disney + zadebiutuje latem 2022 roku. Informację o nadchodzącej premierze potwierdza polski oddział Disneya. 

Na Disney+ obejrzymy zarówno autorskie treści, jak również filmy przez Marvel czy Pixar. Obecnie możemy premierowo oglądać między innymi serial Star Wars: The Book of Boba Fett. W najbliższych miesiącach zadebiutują takie produkcje jak Star Wars: Obi-Wan Kenobi, Moon Knight (Marvel Cinematic Universe), She-Hulk, Ms Marvel oraz trzeci sezon Star Wars: The Mandalorian.
Dodano: 29.01.2022

Zobacz również

Już dziś na Paramount Network startuje maraton sagi „Zmierzch”. O 17:30 „Zmierzch”, o 20:00 „Księżyc w nowiu”. Jutro o 17:30 na antenie pojawi się „Zmierzch: Zaćmienie”, a o 20:00 „Przed świtem. Część 1”. Finał maratonu w piątek o 20:00. Oglądajcie!
logo-head
Dodano: 19.12.2025
Internet oszalał na punkcie sagi - fora, fanfiki i blogi o „Zmierzchu” zalały sieć. Robert Pattinson i Kristen Stewart z dnia na dzień stali się idolami nastolatek, a role Edwarda i Belli uczyniły ich jednymi z największych gwiazd młodego pokolenia.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
Pierwszy film sagi „Zmierzch” powstał za grosze jak na hollywoodzkie warunki. Robert Pattinson nie wierzył w jego sukces i obawiał się, że produkcja zniszczy jego karierę. Tymczasem film stał się międzynarodowym hitem i zarobił 400 mln dolarów.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
W latach 2008–2009 najlepiej sprzedającą się autorką na świecie była Stephenie Meyer, twórczyni sagi „Zmierzch”. Przed debiutem nie miała żadnego doświadczenia pisarskiego - pomysł na książkę przyśnił jej się w 2003 roku.
logo-head
Dodano: 19.12.2025
W 2006 roku była pracownica Coca-Coli, Joya Williams, próbowała sprzedać tajną recepturę napoju firmie Pepsi za 1,5 miliona dolarów. Pepsi nie skorzystało z propozycji i poinformowało o całej sprawie Coca-Colę.
logo-head
Dodano: 19.12.2025