
Tak wygląda nowe logo Pringles - marki produkującej czipsy sprzedawane w charakterystycznych tubach.

czytaj dalej
„Firma Pringles zaktualizowała swoją niepowtarzalną puszkę o świeży, nowy wygląd, który charakteryzuje się odważnymi odcieniami i czystym designem, podkreślając innowacyjne smaki chipsów i niepowtarzalny kształt, który można układać w stosy. Chociaż wygląd może być nowy na zewnątrz, z dumą mogę powiedzieć, że nie zmienia nieodpartego smaku, który zawsze był we wnętrzu każdej puszki Pringles i celebruje wyjątkowe doznania z przekąsek, które są częścią każdego kęsa” - powiedział Gareth Maguire, szef marketingu w Pringles.
Źródło: www.underconsideration.com

Dodano: 26.01.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 15.06.2025
Dodano: 13.06.2025
Dodano: 13.06.2025
Dodano: 13.06.2025
Dodano: 13.06.2025