Wang Ning, 38-letni CEO Pop Mart i twórca laleczki Labubu, znalazł się w gronie 10 najmłodszych miliarderów Chin z majątkiem wartym 22,7 miliarda dolarów. ?
Na jego sukces wpływa globalna popularność Labubu i model sprzedaży „blind boxów”, które budzą ciekawość i zachęcają do kolekcjonowania.
Element niespodzianki napędza wysoki popyt i wartość odsprzedaży wśród pokolenia Z, a wsparcie celebrytów, m.in. Rihanny, umocniło pozycję Labubu jako kultowego przedmiotu.

Zobacz również
Aby odsunąć od siebie podejrzenia, mężczyzna rozdał zatrute słodycze także innym dzieciom, w tym swojej córce, próbując stworzyć pozory działania nieuchwytnego szaleńca, który zatruwa cukierki w czasie Halloween. Plan jednak się nie powiódł - został zdemaskowany i skazany na śmierć. Wyrok wykonano dziesięć lat później w jednym z więzień w Teksasie.
