cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

67 procent Polaków wskazuje internet jako swoje główne źródło informacji, a 29 procent Polaków za takie źródło uważa media społecznościowe.
logo-head
czytaj dalej

Badanie na ten temat zostało przeprowadzone przez IRBIS oraz Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Nadal spadki odnotowuje radio oraz prasa - popularność radia w ciągu ostatniego kwartału spadła o 2 punkty procentowe, a prasy codziennej - aż o 5 punktów procentowych.

Wśród kanałów telewizyjnych Polacy najchętniej czerpią informacje z TVN24 - tę stację wybiera prawie 36 procent badanych, na drugim miejscu jest Polsat News z wynikiem 29 procent, a na trzecim - TVP, z którego informacje czerpie prawie 27 procent przebadanych osób.

Źródło:  www.wirtualnemedia.pl
Dodano: 04.05.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

To było NIE-SA-MO-WI-TE! Inter wygrał 4:3 z Barceloną, w dwumeczu 7:6 i awansował do finału Ligi Mistrzów!
logo-head
Dodano: 06.05.2025
Fundacja Rak’n’Roll apeluje do kandydatów na prezydenta o wprowadzenie „Dnia na U” – pełnopłatnego dnia wolnego na badania profilaktyczne. To odpowiedź na fakt, że tylko 1/3 Polaków bada się regularnie, a główną przeszkodą jest brak czasu.
logo-head
Dodano: 06.05.2025
Tak wygląda wnętrze Boeinga 787 bez siedzeń.
logo-head
Dodano: 06.05.2025
W latach 70. młody inżynier Eric Favre zastanawiał się dlaczego ludzie ustawiają się w ogromnej kolejce do kawiarni Sant’Eustachio Il Caffè w Rzymie, a inne kawiarnie są znacznie mniej popularne.
logo-head
Dodano: 06.05.2025
Favre zauważył, że barista w Sant’Eustachio Il Caffè w przeciwieństwie do innych, wielokrotnie pompował dźwignię ekspresu. Ten sposób napowietrzania wody zwiększał utlenianie kawy, wydobywając z niej więcej aromatu i tworząc bogatszą cremę.
logo-head
Dodano: 06.05.2025