cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Administracja Google sprawdzi czy Ekipa Friza naruszyła zasady reklamowe YouTube promując w swoim klipie "Chill" piwo Buh wśród młodych widzów.
logo-head
czytaj dalej

W teledysku "Chill" piwo Buh pojawia się około 20 razy. Producent piwa twierdzi, że nie zlecał Ekipie promowania swojego produktu i nie uzgadniał z youtuberami formy teledysku. Jednocześnie producent poinformował, że przekazał twórcom swój produkt.

"Moim zdaniem współpraca Ekipy z producentem piwa Buh jest mocno niemoralna. Głównie dlatego, że Ekipa zna swój target i wie, że w jej grupie docelowej jest wiele osób niepełnoletnich. Promowanie produktów, które mogą tym młodym ludziom szkodzić i po prostu nie powinni widzieć ich reklam (jak w przypadku alkoholu), uważam za mocno chybione" - mówi na łamach WirtualnychMediów Maciej Pietrukiewicz zajmujący się współpracą z influencerami w kolektywie Dobry Wpływ.

Obecnie sprawą zajmuje się polski oddział Google. Teledysk "Chill" znajduje się w procesie weryfikacji dodatkowej, by sprawdzić, czy spełnia zasady reklamowe YouTube.

Źródło:  www.wirtualnemedia.pl
Dodano: 06.05.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

To było NIE-SA-MO-WI-TE! Inter wygrał 4:3 z Barceloną, w dwumeczu 7:6 i awansował do finału Ligi Mistrzów!
logo-head
Dodano: 06.05.2025
Fundacja Rak’n’Roll apeluje do kandydatów na prezydenta o wprowadzenie „Dnia na U” – pełnopłatnego dnia wolnego na badania profilaktyczne. To odpowiedź na fakt, że tylko 1/3 Polaków bada się regularnie, a główną przeszkodą jest brak czasu.
logo-head
Dodano: 06.05.2025
Tak wygląda wnętrze Boeinga 787 bez siedzeń.
logo-head
Dodano: 06.05.2025
W latach 70. młody inżynier Eric Favre zastanawiał się dlaczego ludzie ustawiają się w ogromnej kolejce do kawiarni Sant’Eustachio Il Caffè w Rzymie, a inne kawiarnie są znacznie mniej popularne.
logo-head
Dodano: 06.05.2025
Favre zauważył, że barista w Sant’Eustachio Il Caffè w przeciwieństwie do innych, wielokrotnie pompował dźwignię ekspresu. Ten sposób napowietrzania wody zwiększał utlenianie kawy, wydobywając z niej więcej aromatu i tworząc bogatszą cremę.
logo-head
Dodano: 06.05.2025