
Japończyk Shoji Morimoto uczynił "nicnierobienie" swoją pracą. Mężczyzna oferuje swoje towarzystwo za około 300 złotych. Jeden z klientów poprosił Shoji, by ten pobawił się z nim na huśtawce w parku.

czytaj dalej
Jak przyznaje Morimoto, w ciągu ostatnich czterech lat obsłużył około 4000 sesji. Jak wyglądają sesje z Shoji? Jeden z klientów poprosił mężczyznę, by ten pobawił się z nim na huśtawce w parku. Z kolei niedawno pewna mieszkanka Tokio umówiła się z Morimoto na spotkanie przy herbacie i ciastkach. Morimoto nie zgodzi się na wszystko. Mężczyzna odrzucił już oferty takie jak przeniesienie lodówki czy wyjazd do Kambodży. Nie przyjmuje też żadnych próśb o charakterze seksualnym.

Dodano: 30.09.2022
Zobacz również

Twórca laleczki Labubu stał się jednym z 10 najmłodszych miliarderów w Chinach z majątkiem wynoszącym 22,7 miliarda dolarów!

czytaj dalej
Wang Ning, 38-letni CEO Pop Mart i twórca laleczki Labubu, znalazł się w gronie 10 najmłodszych miliarderów Chin z majątkiem wartym 22,7 miliarda dolarów. ?
Na jego sukces wpływa globalna popularność Labubu i model sprzedaży „blind boxów”, które budzą ciekawość i zachęcają do kolekcjonowania.
Element niespodzianki napędza wysoki popyt i wartość odsprzedaży wśród pokolenia Z, a wsparcie celebrytów, m.in. Rihanny, umocniło pozycję Labubu jako kultowego przedmiotu.

Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 30.06.2025