

Osoby dotknięte zespołem Downa są jedną z najrzadziej reprezentowanych grup w showbiznesie - szczególnie w przemyśle kosmetycznym. Gucci Beauty przełamało tę tendencję i do promocji swojego najnowszego produktu zaangażowało Ellie Goldstein.
Goldstein to modelka, która zyskała międzynarodową sławę m.in. dzięki programowi wyszukiwania talentów organizowanemu wspólnie przez Vogue Italy oraz Gucci.
18-latka jest związana z agencją Zebedee Management, która promuje modeli i modelki z grup społecznych, które mają trudniejszy dostęp do mediów. Goldstein kocha czytać i tańczyć, jej największą pasją jest jednak sztuka widowiskowa.
Ellie jest jedną z czterech osób, które wzięły udział w najnowszej sesji Gucci Beauty. Obok niej wystąpili m.in. Jahmal Baptiste czy Ruoyi Yi. Za zdjęcia do kampanii odpowiadał Davida PD Hyde. Fotograf przyznał, że chciał "pokazać i połączyć w całość różne rodzaje piękna, bo piękno istnieje w każdej osobie”.

Zobacz również


Poznajcie plemię Buton – jedną z rdzennych społeczności Indonezji, zamieszkującą prowincję Południowo-Wschodnie Sulawesi na wyspie Buton. Wśród jego członków wyróżnia się grupa osób o wyjątkowej cesze, niespotykanej wśród innych mieszkańców tego kraju – mają one niebieskie oczy.
Ten niezwykły kolor oczu jest wynikiem rzadkiego zaburzenia genetycznego znanego jako zespół Waardenburga. Schorzenie to, oprócz wpływu na pigmentację oczu, może również powodować problemy ze słuchem – jak podaje Pacific Press Agency.
Członkowie plemienia Buton zostali uwiecznieni na zdjęciach wykonanych 17 września 2020 roku przez geologa z Dżakarty, Korchnoia Pasaribu. Cykl fotografii nosi tytuł „Uzdrowić świat”.






