
Pod Warszawą powstaje specjalne osiedle dla katolików. Każdy dom będzie miał swojego patrona, a w fundamentach zostaną zamurowane cudowne medaliki.

czytaj dalej
"Projekt budowy Osiedla Przystań to nic innego jak odpowiedź na rosnącą potrzebę osiedli dedykowanych rodzinom, które łączą wspólne wartości i chęć budowania rodziny oraz jej otoczenia na trwałym fundamencie jakim jest wiara w Boga" - możemy przeczytać na oficjalnej stronie osiedla, które powstaje w Łomiankach między ulicą Brzegową i Wiślaną, 4 kilometry od granic Warszawy.
Każdy z domów postawionych na nowym osiedlu ma mieć swojego patrona - wśród opiekunów są już m.in. św. Faustyna Kowalska, św. Jan Paweł II, bł. ks. Jerzy Popiełuszko. W fundamentach każdego domu ma być zamurowany cudowny medalik. "Naszym marzeniem jest, by w osiedlowym oratorium znalazły się relikwie. (...) Planujemy zapraszać rekolekcjonistów, osoby z ciekawymi świadectwami, organizować warsztaty dla małżonków, a także integrować całe rodziny, modlić się za siebie nawzajem i wspierać" - informuje inwestor na łamach "Gościa Niedzielnego".
Każdy z domów postawionych na nowym osiedlu ma mieć swojego patrona - wśród opiekunów są już m.in. św. Faustyna Kowalska, św. Jan Paweł II, bł. ks. Jerzy Popiełuszko. W fundamentach każdego domu ma być zamurowany cudowny medalik. "Naszym marzeniem jest, by w osiedlowym oratorium znalazły się relikwie. (...) Planujemy zapraszać rekolekcjonistów, osoby z ciekawymi świadectwami, organizować warsztaty dla małżonków, a także integrować całe rodziny, modlić się za siebie nawzajem i wspierać" - informuje inwestor na łamach "Gościa Niedzielnego".
Źródło: warszawa.naszemiasto.pl

Dodano: 22.04.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 01.07.2025

Twórca laleczki Labubu stał się jednym z 10 najmłodszych miliarderów w Chinach z majątkiem wynoszącym 22,7 miliarda dolarów!

czytaj dalej
Wang Ning, 38-letni CEO Pop Mart i twórca laleczki Labubu, znalazł się w gronie 10 najmłodszych miliarderów Chin z majątkiem wartym 22,7 miliarda dolarów. ?
Na jego sukces wpływa globalna popularność Labubu i model sprzedaży „blind boxów”, które budzą ciekawość i zachęcają do kolekcjonowania.
Element niespodzianki napędza wysoki popyt i wartość odsprzedaży wśród pokolenia Z, a wsparcie celebrytów, m.in. Rihanny, umocniło pozycję Labubu jako kultowego przedmiotu.

Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025
Dodano: 01.07.2025