cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

W chilijskiej telewizji reklamy były "wtapiane" w filmy. Miało to na celu uniknięcie przerywania filmów na tradycyjne bloki reklamowe.
logo-head
czytaj dalej

W 2003 roku chilijski Kanał 13 opracował niekonwencjonalną taktykę reklamową, włączając 30-sekundowe reklamy do filmów z serii Gwiezdne Wojny podczas ich emisji telewizyjnej.

Reklamy te zostały stworzone tak, aby płynnie kontynuować sceny, sprawiając, że wydają się integralną częścią filmów. 

George Lucas, twórca Gwiezdnych Wojen i szef Lucasfilm, nie był zadowolony z takiego wykorzystania jego własności intelektualnej bez jego zgody.

Uznając to za naruszenie praw autorskich, Lucas w 2004 r. podjął kroki prawne przeciwko Kanałowi 13. 

Dodano: 04.11.2024

Zobacz również

Tak wyglądają obecnie członkowie zespołu Tokio Hotel. Ich debiutancki singiel „Durch den Monsun” kończy właśnie 20 lat.
logo-head
Dodano: 14.08.2025
Kibice z Izraela na meczu Maccabi Hajfa - Raków Częstochowa wywiesili baner obrażający Polaków! Reakcja polskiego MSZ powinna być stanowcza!
logo-head
Dodano: 14.08.2025
Robert Lewandowski powiedział w ostatnim wywiadzie: „Gdybym nie kochał mojego kraju, mojej reprezentacji, to pewnie nie grałbym od trzech lat i skupiłbym się na klubie..."
logo-head
Dodano: 14.08.2025
Tak wyglądała plaża we Władysławowie dzisiaj około 17:00.
logo-head
Dodano: 14.08.2025
Z badań wynika, że wychowanie jednego dziecka do 18.roku życia kosztuje rodzica minimum 358.000 zł.
logo-head
Dodano: 14.08.2025